17 Nisan 2016 Pazar

Kürtçe Küfürler Hakaretler -2- D, E, G

Kürtçe Küfürler Hakaretler -2- 


Dara Texim Kuze Cate = Ananın Am*na Sopa Sokayım

Darika texim Kunate = Sopa Sokayım G*tüne


Demançe Texim Kuzete = Am*na Silah Sokayım


Denge tenim = Sesini S*kiyim


Dest U Linge Tekutim = Elini Ayağını S*kiyim


Deve kuze ca tennım = Annenin Am*nın ağzını S*keyim


Deve kuze tenim  = Am*nın ağzını S*keyim


Deve te kutim = Ağzını S*kiyim


Devete rue tennim =Ağzını yüzünü S*keyim


Devetedi Gukim = Ağzına Sıçayım


Devetedi Mizkim = Ağzına işiyim


Devetenim          = Ağzını S*keyim


Dinya Alem Te Kute = Dünya Alem S*ksin Seni


Dinya alem te kute = Dünya Alem S*ksin Seni


Dondurma texim kunate = Dondurma s*kayım g*tüne


Dore Dore Eze We Kutim = Sıra Sıra S*kicem Sizi


Ez Bem Wur Eze We Hema Kutim = Oraya Gelirsem Hepinizi S*kerim


Ez memike Ca Tenın = Annenin memelerini S*kiyim


Ez Şewutim Ji Bo Kuzete = Am*n İçin Yandım Tutuştum


Ez U Hevalexu Te Kutin = Ben ve Arkadaşlarım S*kelim Seni


Ez U Kure Apexu Tenin = Ben Ve Amcaoğlum S*kelim Seni


Ez We Male Kutim = O Evi S*keyim


Eze Ber Çave cate Tekutim = Seni Ananın Gözleri Önünde S*kerim


Eze Bikimgo Bavete Tekute = Seni Babana S*ktiricem


Goga Tu Bilize Et We Gokenim = Senin Oynayacağın Topu S*kiyim


Guhe Tenim = Kulağını S*kiyim


Gunke Kere Bux = Eşeğin Taş*klarını Ye


Gunette Rabu = Taşş*kların Kalktı


Gunkexu Texim Kuzete = Taşş*klarımı S*kuyum Am*na


Guza Texim Kuze Cate = Ananın Am*na Ceviz S*kayım






5 NİSAN 2018

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kir, Kuz, Kun Nedir Ne Demek Kürtçe Çeviri

Kir Kuz Nedir Ne Demek Kürtçe Anlamı Kürtçe cinsel organlarıdır. Kir, Kuz, Kun kelimeri çoğu zaman küfür ederken duyacağınız kelimelerin baş...