17 Nisan 2016 Pazar

Kürtçe Küfürler Hakaretler -4- M, N, P, S

Kürtçe Küfürler Hakaretler 



Ma Te Tekeve Gunehe Carke Bidemin = Günaha mı Girersin Bi Kere Bana Versen


Ma Wun Zilamin = Siz Adam Mısınız ?


Malawedi Ez Te Kutim = Evinizde S*kiyim Seni


Mejiye tenim = Beynini S*kiyim


Mejiye Tenim = Beynini S*kiyim


Mejiyetego Tineyi Ez Bikutime = Olmayan Beynini S*kiyim


Metka tennim = Halanı S*kiyim


Mı Hez Baveteji Nedikir = Babanı da Sevmezdim


Mı Kuta Gelek Keçikan Wek Kuzete Nedit = Çok Kız S*ktim Seninki Gibi Am Görmedim


Milyon Deynemi heba ew kuzete Am*ba = Milyon Borcum 
 Olsaydıda o Am*n benim olaydı


Mitte firkando = Sana Sürtüyüm


Mixaletiye tennim = Kuzenini S*kiyim


Muye kula kuna tenim = G*t Deliğindeki Kılları S*keyim


Muye Kunate Ket Devemi = G*tünün Kılı Ağzıma Kaçtı


Muye Kuzexu Bifirkinmi = Am*nın Kıllarıyla Bana Sürtün


Nav Şiliyedi Bikutimte = Islakken S*keyim Seni


Ne Hejayi Penç Kuruşa = 5 Kuruş Etmezsin


Peyamık mı Heyi Ji Bo Kuzete = Am*na Bir Mesajım Olacak


Pirıka Tenim = Ebeni S*kiyim


Pirka tennim = Nineni S*kiyim


Pirzike Rue Tenim = Yüzündeki Sivilceyi S*kiyim


Por zera kutim = Sarışınları S*keyim


Pora tenim = Saçlarını S*keyim


Rıha Bave Tenım = Babanın Sakalını S*keyim


Rue Tekutim = Yüzünü S*kiyim


Sebır Bikşin Eze Tennim = Sabır Çek S*kicem Seni


Sed Gram Kuzete Heyi = 100 Gramlık Am*n Var


Sere Tenim = Başını S*kiyim


Şekama Kunatexim = G*tünü tokatlıyım


Şense Xwe Kutim = Şansımı S*keyim


Şeve Eze Xurt Bikutim Cate = Akşam Ananı Sert S*kicem


Şivan Ca Tekute = Çoban S*ksin Ananı




5 NİSAN 2018

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kir, Kuz, Kun Nedir Ne Demek Kürtçe Çeviri

Kir Kuz Nedir Ne Demek Kürtçe Anlamı Kürtçe cinsel organlarıdır. Kir, Kuz, Kun kelimeri çoğu zaman küfür ederken duyacağınız kelimelerin baş...