17 Nisan 2016 Pazar

Kürtçe Küfürler Hakaretler -5- T, W, X, Y, Z

Kürtçe Küfürler Hakaretler 



Tauletedi te Kutim = Tuvalette S*kiyim Seni

Te Şilbikim Dura Bikutim Te = Seni Islatıp Sonra S*kiyim

Tene Ez Qenci Dixwazim Ez We Kutim = Sadece Ben İyiliği İstiyorum Hepinizi S*kiyim

Tene Tene Eze We Hema Kutim = Tek Tek Hepinizi S*kicem

Texim Guhete Ji Bevlate Derxinim = Kulağına S0kup Burnundan Çıkarıyım

Texim Kunate Ji kuzexude Gu Bik = Seni G*tünden S*kerim Am*ndan Sıçarsın

Tırembelede Ca Te Kutim = Arabada Ananı S*kiyim

Ti Farqate Jiwa Tineye = Hiçbir Farkın Yok Onlardan

Tiliketenim = Parmaklarını S*keyim

Tim Dinya Buye Şerefsiz = Tüm Dünya Şerefsiz Olmuş

Tim Dinya Cate Kute = Tüm Dünya Ananı S*ksin

Tim Dinya Te Kute = Tüm Dünya seni S*ksin

Tipatekutim = Tipini S*kiyim

Tu Dizi = Sen Hırsızsın

Tu Hatiyi Frotin = Sen Satılıksın

Tweet Bavejim Kunate = G*tüne Tweet Atayım

Wallah Wun Ne Zilamin = Vallaha Adam Değilsiniz

Wax limin Mi Çewa Ne Kutate = Vahlar Bana Nasıl S*kmedim Seni

Wer Kiremi Biliz = Gel yarağımla oyna

Wer Ser Kiremi Run = Gel S*kimin Üstüne Otur

Wun Fırotinin = Siz Satılıksınız

Wun Hemı Zengin Ez Sewimi = Siz Hepiniz Zengin Ben Yetim

Wun hemu werin Kasi Kiremi Ten = Siz Hepiniz Gelin Ancak 
S*kim Kadar Edersiniz

Wun Ne İnsanın = Siz İnsan Değilsiniz

Xaltika tennim = Teyzeni S*keyim

Xet Bikşinim Kuzete Xweşik = Hat Çekiyim Güzel Am*na

Xwe Tazi Bik Wer Cemmi = Soyun Çıplak Ol Yanıma Gel

Xweşka Tenyo = Kız kardeşini S*kiyim

Xweşkaxu Bişi Malame Kuzewe Maçkim = Kız Kardeşini Evimize Yolla Am*nı Öpeyim

Yastar Ez adizbum  Ji Kunate = İmdat Sıkıldım Senin G*tünden

Zengina Kutim = Zenginleri S*kiyim

Zımanexu texim kunate = Dilimi G*tüne sokayım

Zımanexu Texim Kuzete = Dilimi Am*na sokayım





5 NİSAN 2018

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kir, Kuz, Kun Nedir Ne Demek Kürtçe Çeviri

Kir Kuz Nedir Ne Demek Kürtçe Anlamı Kürtçe cinsel organlarıdır. Kir, Kuz, Kun kelimeri çoğu zaman küfür ederken duyacağınız kelimelerin baş...